Zawsze dbamy
O naszego klienta
Zaniżenia wypłaty należnego kwoty za ból i cierpienie oraz koszty leczenia związane z wypadkiem komunikacyjnym
Ubezpieczyciel:
TUiR Warta S.A.
Istota sprawy:
Klientowi poszkodowanemu w kolizji została przez PZU S.A. przyznana kwota 600 zł. Według ubezpieczyciela sprawcy, należność ta wynikała w jego ocenie z rozmiaru bólu i cierpienia. Klient nie zgodził się z taką oceną i zlecił nam prowadzenie tej sprawy zadośćuczynienia za ból i cierpienie, których doznał w wyniku kolizji oraz kosztów związanych z procesem jego leczenia po tym zdarzeniu.
Przebieg sprawy:
Po analizie i wykonaniu oceny przez naszych biegłych wykazaliśmy, że błędnie TUiR Warta S.A. przyjęło, że 600 zł w pełni kompensuje ból i cierpienie naszego klienta oraz nie uznało kosztów leczenia, w tym kosztów prywatnej konsultacji medycznej. Odwołaliśmy się od tej decyzji, ale TUiR Warta S.A. nie uznało naszego roszczenia. Sprawę skierowaliśmy do sądu. W odpowiedzi na pozew TUiR Warta S.A. zaproponowało zawarcie ugody. W wyniku naszych działań i negocjacji,w sprawie zadośćuczynienia doszło do wypłaty kwoty 9000 zł bez konieczności kontynuowania sprawy w procesie sądowym. Klient uznał, że wypłacona kwota w pełni zaspakaja jego roszczenie obecnie i w przyszłości.
Korzyści klienta:
Zlecając nam swoją sprawę o wypłatę zadośćuczynienia, klient zaoszczędził czas i pieniądze.
Odzyskana kwota: 9 000 zł